Начало » Alien Swarm » За Alien » Development of Alien Swarm
Development of Alien Swarm
Потребителят е извън линияBartian
Тема: Development of Alien Swarm » 16.12.2019г. в 22:14:17ч. #0
  • Контакти:  Изпрати лично съобщение до "Bartian"
Alien Swarm първоначално е мод за Unreal Tournament 2004.  Модът беше Mod на годината за GameSpy през 2004 година,  и беше подгласник на наградата „Най-добър мод“ на списание Computer Games от 2004 г., загуби от Red Orchestra: Combined Arms.

Продължението на двигателя с източници беше обявено през 2005 г., под заглавието Alien Swarm: Infested, като продължение на двигателя с източник на оригиналния мод на Unreal Tournament 2004 .
В края на 2007 г. обаче, блогът за развитие спря да се актуализира, оставяйки статуса си несигурен.

https://i.imgur.com/q1Hrfdv.jpg

През юли 2010 г. с обявяването на Alien Swarm беше разкрито, че Valve е наел екипа зад Alien Swarm, който е завършил мода между работата по други продукти на Valve, като Left 4 Dead и Portal 2.

Заедно с играта беше пуснат софтуер за разработка на софтуер Alien Swarm (SDK), включващ изграждащ се изходен код.
Той е безплатен за всички потребители на Steam, а не само за собствениците на съществуващи Source игри (какъвто е случаят с „mainline“ Source SDK).
Това позволява да бъдат безплатни и за всички модули за конвертиране, които не разчитат на съдържание от други игри Valve - значително бизнес решение, което е в отговор на стратегията на Unreal Development Kit. SDK и софтуерният лиценз позволява произволно използване и споделяне, но само за нетърговски цели.

Последна промяна от Bartian на 16.12.2019, 22:34:43 pm, променена общо 3 път/и
Signature from » Bartian «
Търси визвишеното

  •  Приятелски Банери Скрий


  •  CS Global Offensive

  •  Списък с членовете Скрий
  • Последно регистриран: moviez
    Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути.
    Общо на линия:
    Админи: 0
    Потребители: 0
    Гости: 19
    Общо на линия: 19