Начало » Counter-Strike 1.6 » Уроци За CS: 1.6 » Rates Guide for CS 1.6 / Ръководство за рейт настроики на CS 1.6
Rates Guide for CS 1.6 / Ръководство за рейт настроики на CS 1.6
Потребителят е извън линияPaTaTyu
Тема: Rates Guide for CS 1.6 / Ръководство за рейт настроики на CS 1.6 » 11.08.2020г. в 14:40:29ч. #0
  • Контакти: KpuTuk#4751 Изпрати лично съобщение до "PaTaTyu"
Здравейте на всички!

Реших да напиша това ръководство, за да обясня подробно на всички вас 4-те основни команди на Counter-Strike 1.6, считани за "rate".
Ще обясня 4-те различни команди и кои настройки са най-добри за всяка от тях и защо.

-----Rate-----


Командата rate е вероятно най-неразбраната настройка от мнозинството от Кънтър-Стрийк играчи. Около 95% от хората са задали
тази команда на грешна стойност, главно защото нямат представа за това какво представлява и следователно просто копират всички останали. Историята на
Counter-Strike датира чак до Quake, игровия двигател, използван за създаване на Half-Life, което от своя страна създава Counter-Strike.
Quake също използва рейт, като максималната ставка за Quake е 25000. Ето защо повечето играчи днес използват рейт от 25000, което е грешно в повечето случаи.
Half-Life 1 / CS всъщност имаше максимален рейт от 20000, като това, че определянето на вашата рейт настройка на 25000 беше безсмислена.

Някои хора също така казват, че "скоростта 25000 е за LAN, а 20000 е за онлайн", погрешно. Когато играете в LAN, честотата не прави нищо, всъщност бихте могли да зададете скорост на 100 и тя все още няма да има ефект върху LAN. Това е така, защото когато играете на LAN честотата се игнорира и вместо това използва sv_lan_rate по подразбиране, и оооо да, познахте, тя е настроена на максимум - 20000.


През 2013 Valve увеличи максималната скорост до 100 000, което направи огромна разлика в гладкостта на играта и как тя протича.
На FPS-Games.BG сървърите са способни на доста високи скорости и лично аз разбрах, че "rate 30000" е най-добрата настройка за скоростта за мен.
Настройката ми на по-висока стойност от това всъщност няма значение за мен.

Най-добрата настройка според мен: 30000


-----cl_cmdrate-----


Друга настройка настроена грешно от 95% от хората. Хората обикновено задават това на 101, тъй като cl_updaterate е настроен на 101, но отново това е грешно.
Cmdrate са данни, които изпращате на сървъра, което означава всеки път, когато стреляте, ходите, скачате, местите мишката и т.н., cmdrate качва данни.
Тъй като повечето хора използват 100 fps, те са склонни да задават cmdrate на 1 над това, което е 101, така че винаги изпращате повече данни, отколкото е необходимо.
Но 101 всъщност не е достатъчно. Можете да видите това на нетната графика в играта. Червените точки ще се появяват в долната част, когато данните не се изпращат, тъй като вашият cmdrate не е достатъчно висок. Можете да опитате това, като зададете cmdrate на 50 и погледнете net_graph 1, много червени точки в долната част = лошо.


Сега, ако опитате с 101, все още получавате червени точки от време на време, най-добрият cmdrate, който използвате, всъщност е с 5 повече от вашия fps.
Така че, ако имате 100 fps, трябва да използвате cmdrate 105.


Без червени точки, това означава, че всички данни се изпращат до сървъра.

Най-добра настройка: 105 (от вашия fps + 5)


-----cl_updaterate-----


Когато актуализираме и да се използва понякога е трудно да се разбере, тъй като се променя и от собственика на сървъра. Cmdrate са данни, които изпращате до сървъра, а updaterate са данни, които получавате от сървъра. Хората обикновено просто задават това на 101, за да съответстват на cmdrate, но всъщност не знаят причината защо.

И така, как можете да разберете на коя стойност да го зададете? Сървърите имат настройка, наречена sv_maxupdaterate, която определя максималните актуализации, които ще ви изпрати.
По подразбиране за CS сървър е 30, което е лошо, повечето сървъри в днешно време имат тази стойност 100+. На FPS-Games.BG сървърите имат
максимална актуализация от 6000, това е много добре, но това не означава, че cl_updaterate трябва да бъде настроен на 6000. За да прогнозирате maxupdaterate на други сървъри, можете да погледнете редовете на net_graph 1, за да опитате и да прогнозирате точната за вас.

За да откриете това, задайте актуализацията си на 100 и след това ex_interp 0 и след това се присъединете към сървър. Ако видите много оранжеви и жълти точки на вашата нетна графика, това означава , че вашият interp е зададен неправилно за този сървър и не получавате правилното количество актуализации за вашите настройки на interp. Опитайте да намалите актуализацията си с стойности от по 10, докато жълтите / оранжевите точки изчезнат. Ще откриете, че повечето сървъри имат maxupdaterate на 100+, което означава, че точките ще изчезнат, когато го зададете на 100.

Сървърът, използващ sv_maxupdaterate 30 по подразбиране, присъединяването(свързването) към сървъра ще бъде случайно и ужасно. Колкото повече жълти точки имате, толкова повече проблеми ще имате с свързването, към който и да е сървър ще имате.

Свързване към Същият сървър, но използвайки правилна актуализация и интерп стойност.

Но какво ще стане, ако се присъедините към сървър, който sv_maxupdaterate е настроен на 100+? Все едно не ви споменах по-горе, всеки обикновено го задава на 101 и го оставя, но това е грешно.
Правилните настройки трябва да съответстват на вашата interp стойност, в противен случай това ще доведе до проблеми с свързването ви към сървъра. Последните няколко актуализации на CS Valve накратко промениха това до максимум 100, но тъй като всеки имаше 101 в конфигурацията си, той по подразбиране е до 30 и предизвика масивен спам за steam. Това доведе Valve да го промени на 102, само за да спре спама, но всъщност истинската стойност, която трябва да използвате, е 100, което съвпада перфектно с ex_interp 0.01

Добърите сървъри, използващи sv_maxupdaterate 100+

"Сървърът има максимум актуализация от твърди 100+, но все още получавам жълти / оранжеви точки!".
Само защото сървърът има правилните настройки не означава, че той винаги може да изпраща 100 актуализации в секунда, някои зле направени сървъри не могат да се справят с него и трябва да намалите актуализацията си с стъпки от по 10, докато точките не изчезнат. Имайте предвид, че понякога зависи от това колко играчи са свързани към сървъра и колко действия се извършват едновременно в един и същи момент.
Например: Целият CT Тийм тръгват към ярда (което по някаква странна причина всички абсолютно обичат да го правят), сървърът не може да се справи с 15 човека, които снимат наведнъж и може например само 50 актуализации в секунда, вместо 100 по едно и също време.
Това ще причини на всички потребители на сървъра по това време да имат лоша свързаност. Но след като хората започнат да умират и нещата се успокоят, сървърът може да започне отново да изпраща 100 актуализации в секунда и вие от своя страна ще получите добра свързаност. За да поправите това, просто спирате да се втурвате на ярда като купчина с овце, изпращайки мен или някой друг да покрива "Б" или стълби сам.

Най-добра настройка: cl_updaterate 100 (Ако приемем, че сървърът/ите имат sv_maxupdaterate 100+, който има FPS-Games.BG)

Можете да го зададете на 101/102, ако искате, въпреки че, няма да има разлика. И въпреки това ще трябва да зададете interp стойност ръчно и ще загубите способността на CS да изчислява вашата interp стойност автоматично.

-----Ex_interp-----


Друга сложна команда за скорост, тясно свързана с cl_updaterate. Interp е въпрос на дебат отдавна, имаше грешка с interp през CS 1.5 и предизвика много хленчене в общността. Това се дължи на факта, че можете да го използвате в своя полза в определени ситуации.

Valve обаче отстрани този проблем в 1.6 и interp сега работи по предназначение, стига да сте го задали правилно. Правилната настройка винаги е 1 разделена на вашето updaterate спрямо сървъра, така че, ако updaterate са 100, най-добрата настройка е 0,01.
Но защо някои играчи го задават на 0? Valve добави приятна функция, която автоматично изчислява най-добрия interp за вас в зависимост от updaterate. Като го зададете на 0 и проверите вашата конзола, той ще ви покаже към какво е коригирано updaterate изчисление.

Така че, ако имате updaterate 100, а след това ex_interp до 0, CS автоматично ще настрои interp на 0,01. Ако промените updaterate си на 30, вашият interp ще се промени на 0,33 и т.н.
Така че най-добрата настройка, която можете да използвате, е винаги 0, тогава в зависимост от сървъра, трябва да намалите updaterate си в зависимост от това колко добре е направен сървърът и какъв е неговият maxupdaterate настроен на сървъра и след това CS автоматично ще коригира вашия interp съответно. Имайте предвид, че някои сървъри имат максимални и минимални interp ограничения, които биха могли да повлияят на автоматичната ви настройка.

Това предизвика проблеми и негативни отзиви с хората, които използват updaterate 101, поради факта, че когато зададете interp на 0, той ще се опита и да го раздели на 10 и ще получите 0,009, който е предназначен за updaterate 110, която е по-висока стойност от максималната updaterate, зададена за CS 1.6. Това от своя страна ще доведе до проблеми с свързването. Ето защо някои сървъри имат минимално и максимално ограничение на interp, за да ви помогнат. Ако настроите updaterate си на 101 и използвате ex_interp 0.01 няма да си навредите, но е безсмислено и губите ползата от CS автоматично да изчислява подходящия за вас interp.

Най-добра настройка за: ex_interp: 0


В крайна сметка ето и какво получаваме, за правилни стойности за игра в сървърите на FPS-Games.BG:

Code
1
2
3
4
Rate 30000
cl_cmdrate 105
cl_updaterate 100
ex_interp 0



Последна промяна от PaTaTyu на 11.08.2020, 14:42:49 pm, променена общо 1 път/и
Signature from » PaTaTyu «

  •  Приятелски Банери Скрий


  •  CS Global Offensive

  •  Списък с членовете Скрий
  • Последно регистриран: SmirnoffBG
    Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути.
    Общо на линия:
    Админи: 0
    Потребители: 0
    Гости: 10
    Общо на линия: 10