Начало » Counter-Strike Condition Zero » За Condition Zero » Какво е Counter-Strike:Condition Zero
Какво е Counter-Strike:Condition Zero
Потребителят е извън линияtedi
Тема: Какво е Counter-Strike:Condition Zero » 22.01.2020г. в 01:06:40ч. #0
  • Контакти: live:radin7 Изпрати лично съобщение до "tedi"
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/a/a8/CZbox.jpg/220px-CZbox.jpg
Counter-Strike: Condition Zero :
е видео игра на шутър от първо лице, разработена от Ritual Entertainment , Turtle Rock Studios и Valve и публикувана от Sierra Entertainment and Valve. Проследяването на Counter-Strike (1999), то беше публикувано през март 2004 г. за Windows . Условие Zero използвадвигателя GoldSrc и има мултиплейър режим, който разполага с актуализирани символни модели, текстури, карти и други графични настройки. Тя включва и две кампании за един играч; Обиколка на дежурство и състояние нула: изтрити сцени .

Наред с различни други заглавия Valve, играта получи версии за OS X и Linux през 2013 г.

Разработване :
Condition Zero стартира разработката през 2000 г. от Rogue Entertainment и първоначално беше анонсиран през май 2001 г. в E3 на същата година. Продуцентът на Rogue за играта, Джим Molinet, по-късно същата година се премести в Sony и разработващата компания се разпадна, оставяйки Valve празен. По-късно го дадоха на Gearbox Software , разработчиците на разширителните пакети Half-Life , за да може Valve да се съсредоточи върху съперника по развитие Team Fortress 2 и новия му двигател .

Gearbox създаде основен ремонт на Counter-Strike с висококачествени модели и подобрена графика. Те също така добавиха алфа смесване, което позволява реалистични ефекти върху зеленина и метеорологични условия, режим на един играч към играта, подобен на финалната игра, базиран на вдъхновението на Ранди Пичфорд от конзолните игри като Pro Skater на Tony Hawk и Gran Turismo 3: A -Специално , и те включваха експлозивни оръжия като коктейли Молотов , бомба със сълзотворен газ , картечница M60 и ракета M72 LAW . Те също използваха освобождаването на Steam в своя полза, за да помогнат да предотвратят измама, като осигуряват постоянни актуализации на кода.

След няколко забавяния в развитието, тя пропусна края на 2002 г. и беше предоставена на Ritual Entertainment , който напълно преработи играта в едно играч с 20 несвързани мисии. [2] Очакваше се да излезе в началото на 2003 г. с вторичен мултиплейър режим от горните Turtle Rock Studios и пуснат заедно с версията на Xbox на Counter-Strike .

Въпреки това, след като обяви играта за злато и раздаде рецензионни копия на работата на Ritual, Valve видя среден рейтинг от около 60%. Компаниите оттеглиха златния статус и работата по Condition Zero по същество започна отново. Делът на Ritual в развитието е отпаднал и Valve възлага на Turtle Rock да завърши разработката. Те внедряват нов бот AI, който бе бе тестван в Counter-Strike 1.6 преди пускането. Финалната игра съдържаше версия, отразяваща версията на Gearbox, заедно с 12 мисии, възстановени от единичната част на Ritual, наречена Изтрити сцени.
Последна промяна от tedi на 22.01.2020, 01:20:43 pm, променена общо 4 път/и
Signature from » tedi «
 https://cs-crossfire.com/snap.php?i=2&name=tedi
http://fps-games.bg/banner/halflife/109.199.142.27:28018/400x150.png
„Колкото по-голяма е една лъжа, толкова по-лесно ще й повярват.“ Адолф Хитлер
https://banners.gametracker.rs/109.199.142.27:28018/big/purple/banner.jpg

  •  Приятелски Банери Скрий


  •  CS Global Offensive

  •  Списък с членовете Скрий
  • Последно регистриран: Sefust
    Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути.
    Общо на линия:
    Админи: 0
    Потребители: 0
    Гости: 210
    Общо на линия: 210