![]() |
Какво е Counter-Strike:Condition Zero |
|
||||
![]() ![]() |
![]() Counter-Strike: Condition Zero : е видео игра на шутър от първо лице, разработена от Ritual Entertainment , Turtle Rock Studios и Valve и публикувана от Sierra Entertainment and Valve. Проследяването на Counter-Strike (1999), то беше публикувано през март 2004 г. за Windows . Условие Zero използвадвигателя GoldSrc и има мултиплейър режим, който разполага с актуализирани символни модели, текстури, карти и други графични настройки. Тя включва и две кампании за един играч; Обиколка на дежурство и състояние нула: изтрити сцени . Наред с различни други заглавия Valve, играта получи версии за OS X и Linux през 2013 г. Разработване : Condition Zero стартира разработката през 2000 г. от Rogue Entertainment и първоначално беше анонсиран през май 2001 г. в E3 на същата година. Продуцентът на Rogue за играта, Джим Molinet, по-късно същата година се премести в Sony и разработващата компания се разпадна, оставяйки Valve празен. По-късно го дадоха на Gearbox Software , разработчиците на разширителните пакети Half-Life , за да може Valve да се съсредоточи върху съперника по развитие Team Fortress 2 и новия му двигател . Gearbox създаде основен ремонт на Counter-Strike с висококачествени модели и подобрена графика. Те също така добавиха алфа смесване, което позволява реалистични ефекти върху зеленина и метеорологични условия, режим на един играч към играта, подобен на финалната игра, базиран на вдъхновението на Ранди Пичфорд от конзолните игри като Pro Skater на Tony Hawk и Gran Turismo 3: A -Специално , и те включваха експлозивни оръжия като коктейли Молотов , бомба със сълзотворен газ , картечница M60 и ракета M72 LAW . Те също използваха освобождаването на Steam в своя полза, за да помогнат да предотвратят измама, като осигуряват постоянни актуализации на кода. След няколко забавяния в развитието, тя пропусна края на 2002 г. и беше предоставена на Ritual Entertainment , който напълно преработи играта в едно играч с 20 несвързани мисии. [2] Очакваше се да излезе в началото на 2003 г. с вторичен мултиплейър режим от горните Turtle Rock Studios и пуснат заедно с версията на Xbox на Counter-Strike . Въпреки това, след като обяви играта за злато и раздаде рецензионни копия на работата на Ritual, Valve видя среден рейтинг от около 60%. Компаниите оттеглиха златния статус и работата по Condition Zero по същество започна отново. Делът на Ritual в развитието е отпаднал и Valve възлага на Turtle Rock да завърши разработката. Те внедряват нов бот AI, който бе бе тестван в Counter-Strike 1.6 преди пускането. Финалната игра съдържаше версия, отразяваща версията на Gearbox, заедно с 12 мисии, възстановени от единичната част на Ritual, наречена Изтрити сцени. Последна промяна от tedi на 22.01.2020, 01:20:43 pm, променена общо 4 път/и |
|||
![]() |
- Counter-Strike 1.6
- CS Global Offensive
-
Приятели
-
Приятели
-
Списък с членовете
-
Списък с членовете
Последно регистриран: suckablyat3 Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути. Общо на линия: Админи: 0 Потребители: 0 Гости: 9 Общо на линия: 9