![]() |
Call of Duty : World at War |
|
||||
![]() ![]() |
![]() Call of Duty: World at War е видео игра на шутър от първо лице, разработена от Treyarch и публикувана от Activision. Той беше издаден за Microsoft Windows, PlayStation 3, Wii и Xbox 360,през ноември 2008 г. Това е петата основна част от серията Call of Duty и връща настройката на Втората световна война. Играта е и първото заглавие в сюжетната линия на Black Ops. World at War получи пристанища, включващи различни версии на сюжетната линия, докато остава в настройката на Втората световна война, за Nintendo DS и PlayStation 2. Това беше първата игра от поредицата, която включва режим на зомбита , представен в по-късните продължения. Версия за Windows Mobile беше предоставена и от Glu Mobile. Разказът за режима на кампанията се фокусира върху театрите на Тихия и Източния фронт от Втората световна война, в които участват САЩ , Японската империя , Съветския съюз и нацистката Германия . Разказано е от перспективите на морския рейдер редник К. Милър, офицера от военноморските сили на САЩ Лок и войника на Червената армия, редник Димитри Петренко, и се основава на няколко исторически битки. Мултиплейърният компонент на играта съдържа различни режими на игра и система за изравняване, която позволява на играча да отключва допълнителни оръжия и награди, докато те напредват, подобно на Call of Duty 4 и се повтаря в много следващи записи на Call of Duty. Превозните средства под формата на резервоари, които играчите могат да контролират, се появяват на определени мултиплейър карти. Играта съдържа и съдържание за изтегляне, наречено „пакети с карти“, което може да бъде закупено онлайн. Нова характеристика на поредицата беше добавянето на кооперативен режим, който поддържа до двама играчи на местно ниво и четирима играчи онлайн. Разработването за World at War отне две години и започна след излизането на предишното заглавие на Treyarch, Call of Duty 3, което също беше поставено през Втората световна война и беше първото им заглавие, което разработиха за поредицата. Играта е базирана на подобрена версия на двигателя на IW engine engine, разработен от Infinity Ward с увеличено развитие на аудио и визуални ефекти. Treyarch използва двигателя, за да направи повече части от определени среди разрушими и да въведе разчленяване на крайниците и реалистични изгаряния на характерни модели. Играта е обявена от Activision на 23 юни 2008 г. World at War получи положителни отзиви от критиците и постигна търговски успех. Той продаде над 3 милиона копия в Съединените щати през първите два месеца от излизането си, превръщайки се в едно от най-продаваните заглавия на 2008 г. През 2010 г. бе издадено продължение, Call of Duty: Black Ops. Последваха още три продължения:Call of Duty: Black Ops II през 2012 г.,Call of Duty: Black Ops III през 2015 г. и Call of Duty: Black Ops 4 през 2018 г. Версията на Xbox 360 на World at War стана обратно съвместима с Xbox One през септември 2016г. Последна промяна от AsusRogStrix на 25.02.2020, 23:41:41 pm, променена общо 10 път/и |
|||
![]() |
- Counter-Strike 1.6
- CS Global Offensive
-
Приятели
-
Приятели
-
Списък с членовете
-
Списък с членовете
Последно регистриран: Alex92 Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути. Общо на линия: Админи: 0 Потребители: 0 Гости: 7 Общо на линия: 7