Начало » Call of Duty : Modern Warfare 3 » За Modern Warfare 3 » Информация за Warfare 3
Информация за Warfare 3
Потребителят е извън линияBARON
Тема: Информация за Warfare 3 » 05.02.2020г. в 17:44:41ч. #0
  • Контакти: no.name9403 Изпрати лично съобщение до "BARON"
https://m.media-amazon.com/images/M/MV5BOThlYWNhMmQtYWY3Yy00Njk2LTg5ZmEtZDRlN2E5ZWQwZWJmXkEyXkFqcGdeQXVyNTAyODkwOQ@@._V1_UX182_CR0,0,182,268_AL_.jpg

1. Call of Duty: Modern Warfare 3 (известен още като Call of Duty: MW3) е игра от първото лице от 2011 г., съвместно разработена от Infinity Ward и Sledgehammer Games и публикувана от Activision.
Играта бе пусната по целия свят през ноември 2011 г., за Microsoft Windows, Xbox 360, PlayStation 3 и Wii.
Това е третото и последно издание на сагата Modern Warfare, пряко продължение на Call of Duty: Modern Warfare 2 от 2009 г., и осмата вноска Call of Duty като цяло.
Отделна версия за Nintendo DS беше разработена от n-Space, докато Treyarch разработи Wii порта на играта.
В Япония Square Enix публикува играта с отделна субтитрирана и дублирана версия.
Modern Warfare 3 получи положителни отзиви от критиците.
Той спечели наградата за най-добър стрелец на наградите за видеоигри Spike 2011 г.
Това също беше масивен търговски успех.
В рамките на 24 часа от продажбата играта продаде 6,5 милиона копия в Съединените щати и Обединеното кралство и събра 400 милиона долара, което я направи най-големият старт на развлечения за всички времена (по това време).
Докато Modern Warfare 3 беше последната вноска за оригиналната времева линия на Modern Warfare, нова хронология започна с пускането на Call of Duty: Modern Warfare в края на 2019 г., меко рестартиране на подсерията.

2. Игра:Modern Warfare 3 е видео игра на шутър от първо лице, подобно на своите предшественици.
Modern Warfare 3 за Microsoft Windows има специална поддръжка на сървъри.

2. 1: Кампания:

Играчът поема ролята на различни герои по време на кампанията за един играч, променяйки перспективите в хода на историята, която, подобно на своите предшественици, е разделена на три групи мисии, наречени (Деяния).
Всяка мисия в акт, включващ поредица от цели, които са показани на дисплея с главата нагоре, което отбелязва посоката и разстоянието между такива цели и играча.
Повредите на плейъра се показват чрез визуализация на разпръскване на кръв или зачервяване на екрана.
Здравето на играча се регенерира във времето, стига героят на играча да избягва да нанася щети за ограничено време.
Целите на мисията варират в техните изисквания, вариращи от пристигането на играча на определен контролно-пропускателен пункт, до елиминиране на врагове на определено място, до изправяне на земята срещу вражески ескадрили, насочване на оръжия с дистанционно управление и засаждане на експлозивни заряди на вражеските инсталации.
Играчът е придружен и от колеги войници, на които не могат да се издават заповеди.
Подобно на своя предшественик, играта включва интерактивна сцена на терористична атака срещу цивилни.

2. 2: Кооперация:

Modern Warfare 3 разполага с нов режим, наречен Survival.
Този режим позволява между един и двама играчи да се бият с огромни вълни от врагове, като всяка вълна става все по-трудна.
Тя се различава от режима на нацистките зомбита в Call of Duty: World at War, главно по това, че враговете вече не хвърлят хайвера си на фиксирани места, както правят зомбитата, а вместо това се появяват на тактически позиции въз основа на текущото местоположение на играча.
Режимът е достъпен за всички мултиплейър карти в играта.
Играчите печелят пари в игра за предмети като оръжия, ъпгрейди, амуниции, поддръжка на въздух, земя и оборудване, ако убиват или помагат при убиването на врагове, докато повече предмети могат да бъдат отключени, като спечелите XP, който също се увеличава чрез убиване на врагове.
Специални Ops също се връща от Модерна война 2.
Тези предизвикателни мисии имат до 48 звезди, за разлика от предишната му вноска, която включваше 69.
Някои оръжия в Spec Ops са изключителни за този режим на игра и не са достъпни за игра в мултиплейър режим.

https://venturebeat.com/wp-content/uploads/2011/11/mw-3-multiplayer-final-big.jpg?w=1200&strip=all

2. 3: Мултиплейър:

Цялата система за възнаграждения на Killstreak е променена, за да затрудни играчите да получат ранни отключения.
Killstreaks вече са известни като Pointstreaks и убийствата вече не са единственият начин за увеличаване на точката на играча.
Изпълнение на цели като засаждане на бомба или улавяне на флаг в Capture The Flag награждава точки към Pointstreak на играча.
Наградите за Pointstreak се организират в три различни (стачни пакети), наречени Assault, Support и Specialist.
Пакетът Assault strike работи по същия начин като системата за награди Killstreak в Modern Warfare 2 и Black Ops: играчът трябва да печели повече и повече точки, без да умира.
След като играчът бъде убит, точките му се нулират на нула.
По същия начин, пакетът за удар на специалист награждава играчите с перки след всяко второ поредно убийство.
След смъртта обаче играчът губи всички бонуси и точките се нулират на нула.
За разлика от тях пакетът за стачка за подкрепа се присъжда въз основа на общите точки, които играчът е спечелил през целия мач, независимо от това колко често играчът умира.
Важно е да се отбележи, че ако играч премине в потребителски клас с различна система за награди (или нападениеили специалист) по време на игра, всички точки автоматично се нулират на 0.
Играчите могат да избират кои награди за Pointstreak искат да използват, когато го спечелят по време на мача, вместо да ги избират между рундове.
Наред с обновяването на цялата система за възнаграждения на Killstreak, Modern Warfare 3 има и напълно модифицирана система за класиране и отключване, която не използва валутна система за отключване. Основните нива на оръжието на играча се увеличават заедно с играча и отключват редица бонуси (Професионалност), като Прикачени файлове (позволява две прикачени файлове и е приемник на перките на (Bling) и Warlord), Kick (намален отстъп докато се целите надолу погледа на играча) и Фокус (намалено трептене, докато сте под огън).
Само едно умение може да бъде поставено на основно оръжие.
Друго ново допълнение е възможността за оборудване на (хибридни прицели) на оръжие, ACOG на същото оръжие и играчът може да превключва между обхвата.
Modern Warfare 3 представя нов (Prestige Shop), който ще се отключи само след като играчът е избрал опцията за престиж за първи път.
Prestige Shop позволява на играчите на Prestige да използват жетони, които получават от използването на опцията Prestige, за да купуват ексклузивни функции като двоен XP и допълнителен потребителски клас оръжие.
Играчът е в състояние да престиж 20 пъти.
Няколко противоречиви перки в Modern Warfare 2, обвинени в свръх власт, са премахнати в Modern Warfare 3.
Гмуркането от стоене до склонност, известно като (гмуркане с делфини), е премахнато поради проблеми с балансирането.
Modern Warfare 3 използваше системата за горещи корекции на Treyarch за коригиране на грешки и проблеми.
Modern Warfare 3 разполага с опция за локален и онлайн разделен екран. Не се предлага за версията на Wii.

Добавени са нови режими на игра:

Убито потвърдено: играчите трябва да събират плаващи кучетата от трупа на свален враг, преди убийството да може да бъде регистрирано. Противоположният отбор обаче може да вдигне етикета на кучето, както и да откаже на другия отбор убийство, което отказва другия отбор точка.
Защитник на отбора: и двата отбора се опитват да заловят флаг, свален от първия човек, който е убит, когато мачът започне, екипът на лицето, което държи знамето, ще получи двойни точки за своите убийства докато екипът без знамето получава само стойността по подразбиране за убийство.
Частните мачове също включват предварително направени игрови режими, включително.
Заразени (където заразените убиват врагове, за да ги набират в своя отбор).
Пускане на зона (където играчът трябва да притежава зона на падане за точки и пакети за грижи).
Team Juggernaut (всеки отбор играе заедно с AI Juggernaut характер). 
Gun Game (бъдете първият, който получи едно убийство с всеки пистолет в играта).
One in the Chamber (в който на играчите е разрешен само един пистолет с един куршум и три живота, в които те могат да получат само повече куршуми, като убият други играчи).
Juggernaut (безплатно за всички срещу джунгернаут, убийте джунгерта, за да го превърнете).
Заедно с това играчите имат право да създават свои собствени режими на игра с персонализирани настройки, като брой играчи и времеви лимит.

2. 4:Специални Ops:

Режимът на играта Special Ops от Modern Warfare 2 присъства в Modern Warfare 3 и включва нови функции, които я правят по-възпроизводима и подобна на други режими на игра, като Nazi Zombies от предишни игри на Call of Duty и Hordes от Gears of War.
Двата основни режима на Special Ops включват един, който по принцип е същият от последната Modern Warfare игра, и нова игра, базирана на вълни, Survival, при която играчът се вмъква в мултиплейър карта сам или с един партньор и защитава зона срещу вълни на врагове.
Играчите могат да купуват опции за поддръжка, отключени с XP спечелени по време на всеки рунд.

2. 5: Call of Duty: Elite:

Call of Duty: Elite беше онлайн услуга, разработена от Beachhead Studios за мултиплейърната част на Modern Warfare 3 (както и предишната вноска в поредицата, Black Ops).
За първи път беше представена на E3 2011 и беше пусната на 8 ноември 2011 г., за да съвпадне с излизането на Modern Warfare 3.
Безплатната версия включва функции като статистика за целия живот и интеграция в социалните мрежи.
Тя включваше месечно съдържание за изтегляне.
Услугата беше изключена от Activision на 28 февруари 2014 г., и не поддържа Call of Duty: Ghosts.

Последна промяна от Alone на 05.02.2020, 20:21:23 pm, променена общо 8 път/и
Signature from » BARON «

  •  Приятелски Банери Скрий


  •  CS Global Offensive

  •  онлайн потребители Скрий
  • Последно регистриран: EKOLOGA
    Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути.
    Общо на линия:
    Админи: 0
    Потребители: 0
    Гости: 12
    Общо на линия: 12