-
- FPS-Games.BG : Zbot
Zbot
Качен от FPS-Gam3r / WaLLHack на: 02.04.2019
Одобрен на: 02.04.2019
Свален 215 път(и).
Качен от FPS-Gam3r / WaLLHack на: 02.04.2019
Одобрен на: 02.04.2019
Автор: unknown
Описание: 1.Начин на Инсталация:
1.1 Направете резервно копие на liblist.gam
1.2 Разархивирайте
Появява се папка cstrike, копирайте я във вашата директория, където ви е инсталиран CS-а. Заместете съществуващата папка cstrike.
2.Команди
1. Промяна на бутона за командното меню
По подразбиране командното меню се извиква от бутона "H". За да го промените, отворете конзолата и напишете:
2. Команди за ботовете
BOT CONTROL
С по-горните команди се прибавят ботовете. "bot_add" ще добави бот към отбора, посочен от "bot_join_team" cvar. "bot_add_t" и "bot_add_ct" кара бота да се присъедини към съответния отбор.
Тази команда приема името на бота или думата "all" - като при нея убива всички ботове.
Тази команда приема името на бота или думата "all" - като при нея киква всички ботове.
Тези команди са шорткъти които нагласят bot_allow_* cvars съответно.
BOT Контрол
Този cvar определя трудността на всички новосъздадени ботове (вече добавените ще си останат със трудността, при която са били създадени). 0 = лесно, 1 = нормално, 2 = трудно, 3 = експерт. Стойности по-големи от 3 са автоматично понижени на 3.
Нагласяйки този cvar на ненулева стойност ще накара дадения брой ботове да бъдат добавени в играта. Ако бот бъде кикнат, нов бот се добавя за да запълни квотата. За да деактивирате квотата, нагласете я на 0.
Посочения <string> ще бъде префикснат към името на всички, добавени в последтвие, ботове. Това е полезно за "clan-tagging".
Определя към кой отбор да се присъединяват ботовете.
При ненулева стойност, ботовете ще чакат да се присъедини поне 1 човек, за да влязат и те.
Всички команди от типа "bot_allow" могат да бъдат 0 или 1. При 0, ботовете няма да си купят или да използват дадения тип оръжие.
При стойност 1, позволява на ботовете от време на време да стават немирни. Rogue ботовете просто вървят и стрелят и отговарят на всички радио команди с "Negative".
NAVIGATION MESH EDITING
Всяка от следните bot_nav_ команди действа на навигационния mesh, позволявайки ръчно настройване на автоматично научените данни. Препоръчително е командите да се бинднат към някои копчета за по-лесно редактиране.
ВНИМАНИЕ: Няма "undo" действие (връщане на зад). Запазвайте си navigation mesh-овете често.
bot_nav_mark
Маркира текущо избраната nav area за по-късни операции.
bot_nav_delete
Изтрива маркираната nav area.
bot_nav_split
Разделя маркираната nav area на две нови nav area-и, заедно с бялата split линия.
bot_nav_merge
Съединява маркираната nav area със предишно маркираната nav area в нова, единична nav area. Съединяването ще настъпи само ако двете area-и са в еднакъв размер по merge линията.
bot_nav_connect
Създава еднопосочна връзка от маркираната area към текущо избраната area, казвайки на ботовете, че могат да ходят от маркираната area до избраната area. За повечето area-и, ще искате да свържете area-ите и в двете посоки. Въпреки това, за някои "jump down" area-и, ботовете могат да се движат еднопосочно, и не могат да се върнат на другата.
bot_nav_disconnect
Дискънектва Всички връзки от текущо маркираната area с текущо избраната area.
bot_nav_begin_area
bot_nav_end_area
Тези две команди позволяват създаването на нови nav areas. "bot_nav_begin_area" маркира ъгъла на area-та. "bot_nav_end_area" маркира срещуположния ъгъл на area и я създава. За да откажете операцията, пуснете "bot_nav_begin_area" командата отново.
bot_nav_splice
Създава нова nav area между маркираната в момента area и текущо избраната area, като свързва новата ареа бидирекционално. Тази команда е особено полезна за създаване на преливачи nav area-и.
bot_nav_crouch
Обозначава избраната area като"crouch", изисквайки ботовете да пълзят (клекнат) за да минат през нея.
bot_nav_jump
Обозначава маркираната като "jump". Това подсказва на ботовете, че трябва да скочат за да прекосят аrea-та.
NAVIGATION MESH PROCESSING
bot_nav_analyze
Анализира навигационния mesh за да определи Approach Points и Encounter Spots. Това може да отнеме няколко минути, в зависимост от размера и сложността на картата.
БЕЛЕЖКА: Тази команда изисква един бот да бъде в играта. Препоръчителната процедура е да запазите mesh-а, да добавите бот и бързо да въведете bot_analyze.
bot_nav_save
Запазва текущия navigation mesh на диска. Навигационния mesh ("nav" файл) е автоматично именуван съответно името на картата. Например, ако картата е de_dust.bsp, nav файла ще бъде de_dust.nav.
bot_nav_load
Изчиства текущия navigation mesh, и го зарежда от диска.
NAV MESH EDITING
bot_nav_edit [0,1]
Нагласяйки този cvar на 1 позволява ръчно настройване на навигазионния mesh на ботовете. След като е активиран edit режима може да се ползват bot_nav_* командите.
bot_nav_zdraw <height value>
Тази стойност определя колко високо над земята да се рисуват "nav mesh"-овете под nav edit режима. Ако терена е много неравен, може да бъде полезно увеличичаването на тази стойност от 10 до 15. По подразбиране е 4.
bot_quicksave [0,1]
При стойност 1, фазата на анализиране на картата ще бъде прескочена. Това е полезно при ръчното настройване на nav файловете. Забележете, че без анализа, ботовете няма да се оглеждат наоколо както трябва.
DEBUGGING - дебъгване
bot_walk [0,1]
Форсира всички ботове да ходят (забранява бягането).
bot_stop [0,1]
При стойност единица всички ботове ще спрат да се движат и да отговарят.
bot_show_nav [0,1]
При стойност единица nav mesh-а се очертава покрай всеки бот.
bot_show_danger [0,1]
При стойност единица, "danger" във всяка nav area е очертан като вертикална линия. Сините линии представляват опасност за CT-тата, а червените - за Т-тата.
bot_traceview <value>
Ползва се за вътрешно дебъгване на bot навигацията.
bot_debug <value>
Ползва се за вътрешно дебъгване на боведението на ботовете.
MISC
bot_about
Показва версията и информация за автора на ботовете
bot_goto_mark
Кара един бот от картата да се придвижи към центъра на маркираната в момента area. Това е полезно за тестване на проходимостта на специфични части на navigation-ния mesh.
3. Премахване
AДёo cтe нaпpaвили peзepвнo Дёoпиe нa lіblіѕt.gаm пpocтo гo пpeмecтeтe oбpaтнo в /сѕtrіkе пaпДёaтa и зaмeнeтe тeДёyщия. AДёo нe cтe нaпpaвили бeДёъп, oтвopeтe lіblіѕt.gаm c wоrdраd/nоtераd.
Зaмeнeтe тoзи peд c
Описание: 1.Начин на Инсталация:
1.1 Направете резервно копие на liblist.gam
1.2 Разархивирайте
Появява се папка cstrike, копирайте я във вашата директория, където ви е инсталиран CS-а. Заместете съществуващата папка cstrike.
2.Команди
1. Промяна на бутона за командното меню
По подразбиране командното меню се извиква от бутона "H". За да го промените, отворете конзолата и напишете:
Code | |
1 2 | bind "button" "+commandmenu" unbind "H" |
2. Команди за ботовете
BOT CONTROL
Code | |
1 2 | bot_add bot_add_t bot_add_ct |
С по-горните команди се прибавят ботовете. "bot_add" ще добави бот към отбора, посочен от "bot_join_team" cvar. "bot_add_t" и "bot_add_ct" кара бота да се присъедини към съответния отбор.
Code | |
1 | bot_kill <name, "all"> |
Тази команда приема името на бота или думата "all" - като при нея убива всички ботове.
Code | |
1 2 | bot_kick <name, "all"> |
Тази команда приема името на бота или думата "all" - като при нея киква всички ботове.
Code | |
1 2 3 4 | bot_knives_only bot_pistols_only bot_snipers_only bot_all_weapons |
Тези команди са шорткъти които нагласят bot_allow_* cvars съответно.
BOT Контрол
Code | |
1 2 | bot_difficulty [0-3] |
Този cvar определя трудността на всички новосъздадени ботове (вече добавените ще си останат със трудността, при която са били създадени). 0 = лесно, 1 = нормално, 2 = трудно, 3 = експерт. Стойности по-големи от 3 са автоматично понижени на 3.
Code | |
1 | bot_quota <minimum number of bots> |
Нагласяйки този cvar на ненулева стойност ще накара дадения брой ботове да бъдат добавени в играта. Ако бот бъде кикнат, нов бот се добавя за да запълни квотата. За да деактивирате квотата, нагласете я на 0.
Code | |
1 2 | bot_prefix <string> |
Посочения <string> ще бъде префикснат към името на всички, добавени в последтвие, ботове. Това е полезно за "clan-tagging".
Code | |
1 | bot_join_team [ct, t, any] |
Определя към кой отбор да се присъединяват ботовете.
Code | |
1 | bot_join_after_player [0,1] |
При ненулева стойност, ботовете ще чакат да се присъедини поне 1 човек, за да влязат и те.
Code | |
1 2 3 4 5 6 7 8 | bot_allow_pistols bot_allow_shotguns bot_allow_sub_machine_guns bot_allow_rifles bot_allow_machine_guns bot_allow_grenades bot_allow_snipers bot_allow_shield |
Всички команди от типа "bot_allow" могат да бъдат 0 или 1. При 0, ботовете няма да си купят или да използват дадения тип оръжие.
Code | |
1 | bot_allow_rogues [0,1] |
При стойност 1, позволява на ботовете от време на време да стават немирни. Rogue ботовете просто вървят и стрелят и отговарят на всички радио команди с "Negative".
NAVIGATION MESH EDITING
Всяка от следните bot_nav_ команди действа на навигационния mesh, позволявайки ръчно настройване на автоматично научените данни. Препоръчително е командите да се бинднат към някои копчета за по-лесно редактиране.
ВНИМАНИЕ: Няма "undo" действие (връщане на зад). Запазвайте си navigation mesh-овете често.
bot_nav_mark
Маркира текущо избраната nav area за по-късни операции.
bot_nav_delete
Изтрива маркираната nav area.
bot_nav_split
Разделя маркираната nav area на две нови nav area-и, заедно с бялата split линия.
bot_nav_merge
Съединява маркираната nav area със предишно маркираната nav area в нова, единична nav area. Съединяването ще настъпи само ако двете area-и са в еднакъв размер по merge линията.
bot_nav_connect
Създава еднопосочна връзка от маркираната area към текущо избраната area, казвайки на ботовете, че могат да ходят от маркираната area до избраната area. За повечето area-и, ще искате да свържете area-ите и в двете посоки. Въпреки това, за някои "jump down" area-и, ботовете могат да се движат еднопосочно, и не могат да се върнат на другата.
bot_nav_disconnect
Дискънектва Всички връзки от текущо маркираната area с текущо избраната area.
bot_nav_begin_area
bot_nav_end_area
Тези две команди позволяват създаването на нови nav areas. "bot_nav_begin_area" маркира ъгъла на area-та. "bot_nav_end_area" маркира срещуположния ъгъл на area и я създава. За да откажете операцията, пуснете "bot_nav_begin_area" командата отново.
bot_nav_splice
Създава нова nav area между маркираната в момента area и текущо избраната area, като свързва новата ареа бидирекционално. Тази команда е особено полезна за създаване на преливачи nav area-и.
bot_nav_crouch
Обозначава избраната area като"crouch", изисквайки ботовете да пълзят (клекнат) за да минат през нея.
bot_nav_jump
Обозначава маркираната като "jump". Това подсказва на ботовете, че трябва да скочат за да прекосят аrea-та.
NAVIGATION MESH PROCESSING
bot_nav_analyze
Анализира навигационния mesh за да определи Approach Points и Encounter Spots. Това може да отнеме няколко минути, в зависимост от размера и сложността на картата.
БЕЛЕЖКА: Тази команда изисква един бот да бъде в играта. Препоръчителната процедура е да запазите mesh-а, да добавите бот и бързо да въведете bot_analyze.
bot_nav_save
Запазва текущия navigation mesh на диска. Навигационния mesh ("nav" файл) е автоматично именуван съответно името на картата. Например, ако картата е de_dust.bsp, nav файла ще бъде de_dust.nav.
bot_nav_load
Изчиства текущия navigation mesh, и го зарежда от диска.
NAV MESH EDITING
bot_nav_edit [0,1]
Нагласяйки този cvar на 1 позволява ръчно настройване на навигазионния mesh на ботовете. След като е активиран edit режима може да се ползват bot_nav_* командите.
bot_nav_zdraw <height value>
Тази стойност определя колко високо над земята да се рисуват "nav mesh"-овете под nav edit режима. Ако терена е много неравен, може да бъде полезно увеличичаването на тази стойност от 10 до 15. По подразбиране е 4.
bot_quicksave [0,1]
При стойност 1, фазата на анализиране на картата ще бъде прескочена. Това е полезно при ръчното настройване на nav файловете. Забележете, че без анализа, ботовете няма да се оглеждат наоколо както трябва.
DEBUGGING - дебъгване
bot_walk [0,1]
Форсира всички ботове да ходят (забранява бягането).
bot_stop [0,1]
При стойност единица всички ботове ще спрат да се движат и да отговарят.
bot_show_nav [0,1]
При стойност единица nav mesh-а се очертава покрай всеки бот.
bot_show_danger [0,1]
При стойност единица, "danger" във всяка nav area е очертан като вертикална линия. Сините линии представляват опасност за CT-тата, а червените - за Т-тата.
bot_traceview <value>
Ползва се за вътрешно дебъгване на bot навигацията.
bot_debug <value>
Ползва се за вътрешно дебъгване на боведението на ботовете.
MISC
bot_about
Показва версията и информация за автора на ботовете
bot_goto_mark
Кара един бот от картата да се придвижи към центъра на маркираната в момента area. Това е полезно за тестване на проходимостта на специфични части на navigation-ния mesh.
3. Премахване
AДёo cтe нaпpaвили peзepвнo Дёoпиe нa lіblіѕt.gаm пpocтo гo пpeмecтeтe oбpaтнo в /сѕtrіkе пaпДёaтa и зaмeнeтe тeДёyщия. AДёo нe cтe нaпpaвили бeДёъп, oтвopeтe lіblіѕt.gаm c wоrdраd/nоtераd.
Code | |
1 | gаmеdll "dllѕ\zbоtсz.dll" |
Зaмeнeтe тoзи peд c
Code | |
1 | gаmеdll "dllѕ\mр.dll" |
Свален 215 път(и).
- Counter-Strike 1.6
- CS Global Offensive
-
Приятели
-
Приятели
-
Списък с членовете
-
Списък с членовете
Последно регистриран: redfire Кой е на линия: Няма потребители през последните 10 минути. Общо на линия: Админи: 0 Потребители: 0 Гости: 7 Общо на линия: 7
-
Сървъри
-
Сървъри