Име на Сървъра (HostName) |
hostname - Въведете кратко име на Сървъра:
|
Сървърни CVAR-и |
|
mp_autokick
- Позволява кикване на AFK-та и на играчи, убиващи съотборниците си
|
|
mp_autoteambalance
- Балансира отборите, така че да са с равен брой играчи. |
|
mp_c4timer
- Колко секунди след залагането да гръмва C4 бомбата.
|
|
mp_flashlight
- Вкл./Изкл. възДастта да се използва фенерче. |
|
mp_footsteps
- Вкл./Изкл. звука от стъпките. |
|
mp_forcecamera
- Кара мъртвите да наблюдават единствено през първо лице, без freelook. |
|
mp_freezetime
- За колко секунди да държи играчите на място, след като е почнал рунда. |
|
mp_friendlyfire
- Вкл./Изкл. приятелски огън. |
|
mp_hostagepenalty
- Колко заложника може да убие терорист, преди да бъде кикнат (0 - изключено). |
|
pausable
- Да може ли да се даде пауза в сървъра. |
|
mp_limitteams
- Макс. брой играчи, които един отбор може да има в повече от другия. |
|
mp_logmessages
- Запазване на всички съобщения в текстов файл. |
|
mp_logdetail
- Запазване на файл-дневник. |
|
mp_roundtime
- Продължителност на един рунд в минути. |
|
mp_timelimit
- Колко минути да се играе всяка карта, преди да тръгне следващата.
|
|
mp_tkpunish
- Наказва хората, убиващи съотборници, при следващия рунд. |
|
sv_restartround
- Рестартирай игра. |
|
sv_proxies
- При стойност 1 запазвате слот за HLTV, при стойност 0 забранявате запазения слот.
|
|
mp_allowspectators
- Позволява в сървъра да има наблюдаващи (spectator-и). |
|
mp_startmoney
- Сума пари, която всеки играч получава в началото. (максимум
16000) |
|
mp_chattime
- колко секунди след края на картата играчите могат да си чатят (по-малка стойност, по-бързо преминаване към следващата карта) |
|
sv_allowupload
- Позволява на играчите да използват собствени спрейове/decals. |
|
sv_voiceenable
- Може ли да се използва микрофон в сървъра. |
|
sv_alltalk
- Трябва sv_voiceenable да е включен, живите играчи могат да си говорат с мъртвите. |
|
sv_voicequality
- Качество на звука в сървъра.
Минимум 2400bps,максимум 15200bps.
Колкото по добър звук , толкова по голям е трафика. |
|
sv_voicecodec
- Дали да използвате Codec Speex. |
Oсновни HL CVAR-и |
|
decalfrequency
- През колко секунди играч може да използва спрей. |
|
log
- Позволява логване (записване). |
|
mp_falldamage
- При падане колко дали да взима щети. |
|
sv_cheats
- Позволява използването на чийтове (cheats). |
|
sv_maxrate
- максимален рейт. |
|
sv_maxspeed
- Максимална скорост, с която могат да се движат играчите. |
|
sv_minrate
- Минималния позволен bandwidth rate. |
Rcon & Парола на Сървъра |
|
rcon_password
- Паролата за управление на сървъра.<.span> |
|
sv_password
- Ако искате играчите да влизат без парола, оставете празно. |
Файлове който се пускат заедно с сървъра |
|
exec banned.cfg
- Ако имате списък на забранените играчи активирате тази функция, така че те не могат да имат достъп до сървъра, дори и след смяна на картата. |
|
exec listip.cfg
- Запазва забранените IP адреси и подмрежи
след всяка карта. |
Работен режим |
|
Да бъде ли сървъра публичен (Internet) или само за локалната мрежа (LAN). |
Параметри за пускането на вашия сървър |
|
Въведете IP адреса на вашия сървър
(не е задължително). |
|
Карта която ще се пуска заедно с пускането на вашия сървър. |
|
Max Players
- Максималко количество играчи в вашия сървър. |
|
Въведете порт, на който ще бъде пуснат вашя сървър. |
|
Heapsize
- Въведете колко рам ще отделите за ващето
HLDS. 1гб = 1024 мб , 2гб = 2048 мб , 3гб = 3072 мб ,
4гб = 4096 мб
|
|
Активиране на
VAC? - Използваите стандартния анти чийт от VALVE на
сървъра. ( препоръчвасе ) |
|
Активиране на
Autoupdates? - разрешете автоматичния update от Steam сървърите. |
|
Изберете в какъв режим да пуснете HLDS, В конзолен или в графичен режим. |
Контакти
& Местоположение на сървъра |
|
sv_contact
- E-mail за връзка с администратора. Можете да оставите празно. |
|
sv_region
- Введите расположение вашего сервера |
|
|
|
|